Thursday, April 29, 2010

:: Sifir oh! sifir ::

Salam,

Mlm tadi cam biasalah ajar anak buah aku pakai Score A..so far ada kemajuan dia buat.Skang dia belaja subjek math darab..jenuh gak la nak hafal sifir2 ni kan..Sampai aku ckp bulan depan dh exam pertengahan tahun kena hafal cepat2 ..kalau tak camne nak jwb exam.Aku paksa gak dia hafal sifir 2 minggu nie.kalau tak makcik suh ketik ketampi 20 kali.Hahaha!selumber raging anak org kan..
Sekarang ni pun aku search kat internet kot2 ada teknik yg berkesan nak hafal sifir..Budak2 skg mls nak hafal sifir2 ni.Aku dulu kalau tak hafal..mau kena rotan kat tangan sampai merah2 ngn ayah.Biasa la mak cikgu..zaman sekolah dulu asyik kena marah je..Yerla kalau lemah sifir camne nak buat math kan.Sampai skg aku tak lupa kena rotan..huhuu!!
Sambil aku ajar anak buah..pada masa sama aku ter ajar anak aku dlm perut ni math.Kalau x otak aku ni tak bergerak la coz tak buat kira2..buku sudoku pun aku buat b4 nak tido..

***********************************
** tak sabar nak tunggu adik aku balik ..bonus dpt ni leh g mkn sekeluarga..I miss them!!

No comments:

Post a Comment