Monday, April 26, 2010

:: Kenshido Recognition Nite 2010 ::

Salam,

24 April 2010 telah diadakan Kenshido Recognition Nite 2010  di Hotel Equantorial,Penang.
Malam penganugerahan elite club milionaire,top2 income 5figures dan lain2.Aku tak g pun coz sangat2 tak larat .Start kul 6 lebih dan berakhir 2pagi.Yang pegi pun mak aku n adik aku serta kwn2 mak la.Walaupun tak dapat naik pentas and tepuk untuk org lain..maybe lain kali orang lain plak tepun tangan kat kami.Doakan kami berjaya anak beranak naik pentas next year.Amin.Apapun Score A tetap hebat.Dalam paper THE STAR ada keluar pasal Score A nie.Tak dapat nak citer panjang lebar coz aku tak merasai kehangatan malam tu..huhuhu!!rugi la plak..
Dari kiri adik aku,jiran-Cik Ina,tengah2 tu my mum,belah kiri tu cikgu faridah


No comments:

Post a Comment