Friday, April 16, 2010

:: Lampu tido garam pecah ::

Salam,

Lampu tido seramik yg ada garam besar2 tu pecah terbarai dan terburai kerana kelasakkan anak buah hubby.B4 tu aku siap2 nak g klinik..n solat dulu kt bilik sebelah.Dia plak duk main dlm bilik aku.tiba2 dgr cam ada benda jatuh..Ingat kan dia la jatuh rupanya lampu tido aku pecah.Waaa..segala perasaan semua ada..nak marah tgk dia dh lari turun bwh.Takut la tu..Tp nak buat camne sabar jelah coz aku tgh peknen ni.
Kalau ikut baran aku memang sakit budak kecik tu aku kerjakan..coz aku dh biasa jadi kakak sulong yg garang..segala tgn cepat je nak sampai..walaupun dh kahwin..cubit tampar ni husband la kena. 
Aku mls nak sapu dulu biar hubby balik dia tgk apa jadi kat umah dia..ikutkan aku memang tension jer..
Semalam plak aku mc coz dh beberapa hari pening kaw2..smlm ngn muntah2 nya..G klinik check doc ckp kencing kotor coz tu rasa nak pitam..Jadi kena mkn ubat antibiotik and air garam .

**** Aircond dh pasang dlm bilik..syoknya tido lena dibuatnya ****

No comments:

Post a Comment