Monday, April 5, 2010

:: Laki laa..2 tau ::

Salam,

Sabtu lepas nak kuar umah ngn my mum..ada plak makcik warga asing ni dtg minta sedekah..
Aku hulur je la kat pagar tu..pas dh bg tu ingat dia nak blah.Dia sibuk plak tanya berapa dh..(sambil pegang perut dia)..aku ckp 6 lebih.Dia ckp ooo..laki tu.Aku ckp tak la perempuan.Dia plak geleng2..n ckp laki tu..2 (smbil tunjuk 2 jari)..Aku ckpla..1 jelah.Dia nak gak ckp laki..2.Pastu senyum2 nak blah .
Masuk dlm keta aku ckp kat mak...mak tau x org tu kata along peknen laki..pastu dia ckp 2.Along ckp girl la..sorang je.Mak dh terkezut..klu laki tak kisah lagi..ni dia ckp 2..kembar ke.Mak dh gelak2..Mak ckp dulu peknen kembar mak relax je jalan..sampai jiran depan umah plak risau..Masuk ni 2 kali org peminta sedekah yg berlainan ckp cmtu..laki..2.Yg lain2 aku jumpa tu takat ckp bb laki nie..Tahla..aku pun tak sure..tunggu meletup la baru tau laki ke girl ke..satu ke dua ke..janji sihat.
Malam tu citer kat husband ..husband amin kan jer..Dia n mak harapkan laki.Samala ngn adik2 aku..dorg harap laki coz family kitaorg dh ramai girl.Apapun tunggu June ini..hehheehe!!

*********************************
***harini 1st day posa..lapar tak rasa..tp dahaga rasa ***

No comments:

Post a Comment