Friday, April 9, 2010

:: Jalan-jalan Plaza GM :::

Salam,

Semalam aku bookoff,follow mak,angah, n amy g Plaza GM kat Chow Kit,KL.Maklumla tak pernah pergi plaza ni.Macam-macam ada jual..tp kebanyakkan semua yg borong2 la..Aku g pun coz adik aku yg kat MRSM tu jual pin comel.Cam2 kartun ada..lawa2 plak.Cakap je nak bentuk apa.Dia plak rajin benar berbisnes nie..Biasa ikut my mum.Si kembar bisnes jurumakeup..kalau kwn2 dia ada event kat uitm tu..dia la makeupkan.Hasil tangan dia memuaskan.1st time aku sponsor dia g kelas makeup kat UIA tu..Takpe ,pasni kalau ada lebih rezeki aku nak hantar dia g kelas yg lain plak.Best tau rasanya dpt tolong adik beradik.Lagipun we all girl..so memang rapat la..Apala aku melalut ni kan..
Oh!ya..kat plaza GM aku beli pensil case besar..senang nak taruk alat tulis aku.Actually ,aku dh beli mcm2 kad keras la,maker pen la..gunting n semua2 la..Hajat di hati nak buat flash kad untuk anak aku.Tp tak start2 buat lagi.Sementara dorg legar2 cari pin comel tu..aku jalan la sorang2 merayap dr satu kedai ke kedai..terjumpa plak kedai yg jual barang MAC.Memang tak ori pun.Tp gred A la.Aku beli eyeliner je coz eyeliner Avon aku dh patah sikit yg jenis stik tu.Yang jenis liquid Cosway punya tinggal skit.
Dengan gatalnya aku beli la eyeliner liquid ni brand MAC.saje nak try.G mana2 aku suka pakai tu jer..lawa sikit mata aku tu.

:: Inilah liquid eyeliner MAC yang aku beli  ::


No comments:

Post a Comment