Monday, April 5, 2010

:: Kenduri-kendara ::

Salam,

Weekend aritu aku tak keje..Sabtu g UIA ..Ahad plak g kenduri kwn husband.Adalah 2 tempat.Tp dekat2 ngn umah aku la.Sorg laki sorg girl.Kenduri laki g jap je coz hubby ckp tak menarik lauk pauknya..Pastu kiteorg gerak g kenduri kwn husband plak..merangkap kwn aku gak masa sekolah dulu.Kat kul 4 tgk ramai org lagi..Parking punyalah jauh.Terpaksalah aku menapak di bawah panas terik itu.Sambil betulkan kolar baju hubby dan mulut aku yg membebel...tiba2 dgr 1 suara wanita dr kereta yg park di tepi2 jalan..
"Hai! Shahril!"..Aku nmpak aku senyum jelah..Sampai kat pintu gerbang pengantin aku ajuk balik ckp "hai..shahril!"..hubby dh bantai gelak.Sape dia tu bang..siap berhai2 lagi..sah2 bini ada kat sebelah dia hai kat abg je..Dlm keta tu bukan yg lain tak kenal ayang.Hubby ckp ayang tak top cam abg..ceh!!panasje dgr..Pasni tak yah la g mana2 kenduri kwn abg khwin..semua stok mengatal je.Asal ada reunion je ..perempuan yg over tegur abg.Mujur ex janda2 abg dh bertunang..hahhaha!!so takde can nk mengatal kan..Sebelum ni takde plak aku nk cemburu..coz takde perasaan..n tak kisah pun..Tp bila dgr suara2 lembut yg mengoda memanggil hubby ku..rasa lain cam..tiba2 plak ada perasaan.heheehe!!

*****************************************

No comments:

Post a Comment