Monday, April 5, 2010

:: Alhamdulillah Score A!! Produk yg hebat !! ::

Salam,

    Alhamdulillah rezeki Score A mencurah2...dan bersyukur sangat2 dipertemukan dgn bisnes dan produk yg hebat nie..Mudah dan praktikal.Setakat ni mana2 parent yg jumpa semua nak..kecuali ada sorang coz adik dia ada amik..so kita tak mo la kacau crossline plak.Jiran2 kat umah aku tu rata-rata ramai budak..pastu ada kemudahan internet.Tunjuk je Score A..berminat dorang.Tak kira la darjah berapa sampai ke tingkatan berapa..semua teruja gilerrrr..Sampai ada sorang budak ni siap bwk mak dia dtg jumpa mak aku..mak dia pun suka coz anak dia bukan minta beli bukan2..minta nak belaja jer..
Lagipun ramai parents yg bayar cash terus..wlupun mak aku offer leh bayar 2 atau 3 kali ansuran..Tu la penangan produk pendidikan.Ibu bapa sanggup keluar duit nak anak pandai..Sambil leh jana pendapatan.Produk plak tak wajib jual pun.Tp klu jual untungla..Kalau tak camne Erra Fazira yg ada anak masih bayi leh join Score A ni..Camne plak Azizah Ariffin leh teruja dgn bisnes nie..Mudah je..Sebab skg sunrise bisnes.Bisnes pendidikan lah yg meletup dan bertahan sampai bila2..tak ikut musim cam produk kesihatan ,kecantikan lain..Yg lain tu sampingan jer.
Cam aku..aku bg si anak buah husband pakai..Jihan baru darjah 2 tapi dh pakai Score A..baru2 nie exam awal tahun dpt result baik..Hari2 dia naik umah aku belaja..Kalau aku takde..hari2 dia tanya husband ..makcik ada x..See..budak2 skg tak yah paksa dia belaja..Kalau dia suka..dia akan minat dgn sendirinya.
 Kalau pakai buku alamatnya..ngantuk la..Biasa dia dtg 8lebih..n balik kul 11mlm.Kira tuisyen ngn akulah.Aku bg pakai free je pun..mybe org ckp Rm596 tu mahal ..tp bg aku berbaloi la.Aku pun takde anak lagi.At least amal jariah la..mana tau pasni rezeki aku bertambah.Yakin la dengan NYA..Janji aku puas hati pas Jihan bgtau dia dpt jwb soklan exam..Makcik dia la teruja kan..tak sia2 aku ajar..hehehe!!thanks GOD..

**************************************

No comments:

Post a Comment