Tuesday, April 6, 2010

:: Side income masyuk,tak heran bonus dah ::

Salam,

Arini budak laki opis aku mkn luar ..ada sorg insan belanja mereka2..Aku tanya budak2 nie..bonus tak dpt lagi dh belanja.Dorang ckp income masyuk tak heran dh bonus2 nie.Aku tanya berapa dia dpt??..Bulan2 rm10ribu maa..mau tak masyuk.Patutla aku tegur dia aritu..wah..keta baru nampak..Dia pakai Honda Stream Putih.Cun gak keta tu...Yerla setakat keje makan gaji jgn harapla dpt beli keta  mewah kan..setakat leh pakai brand nasional cam proton n perodua jerla..Aku ckp korang belaja2 dr dia..Actually,dia buat blog ring tone.Patutla kehulur hilir dia berjalan cam tak de keje sgt..hahhaha!!
Aku kalau dpt Rm10k bulan2..benti keje je terus..jaga anak n shopping2..ke kan..melancong ke..BEBAS giler.
Apapun, usaha tangga kejayaan..jgn berputus asa.Insyallah aku plak bakal menyusul...

**********************************

No comments:

Post a Comment