Sunday, May 9, 2010

::MAP - Motivasi Alihan Pelajar ::

Salam,

Hari minggu lepas adalah hari yg sungguh sibuk,sungguh memenatkan..Menyiapkan adik aku yg bongsu punya assigment Pendidikan Seni.Ada ke kena buat slide power point untuk pelajar tingkatan 2.Adik aku dh la duk jauh nun di KKB tu.Giler tul cikgu mrsm kan..Mujur angah ada cari maklumat..aku plak tukang masukkan dlm slide.
Pagi tu plak g hantar si amy g MAP kat Jln syed putra..belakang Istana Negara Wisma tu.Actually tempat tu adalah kem motivasi alihan pelajar yg dikendalikan oleh Dr Tengku Ismadi selama 2 hari.Hantar si amy bg semangat sikit kat dia nak exam ni.Kalau tak keje nak tido je dia.PMR nak dekat dh nie..Hari Ahad plak petang dlm kul 5,ada sessi bersama ibu bapa.Aku dtg teman mak..best gak dpt kongsi dan tips dr Dr Ismadi nie.Since anak aku tak keluar lagi..so ilmu pasal keibu bapaan ni kena tau la gak kan.Apa yang boleh buat..dan apa yang tak patut kita buat.
Habis kem tu..aku keluar awal coz nak terjah booth yg jual buku2 motivasi,ubat mida la..cd la.Aku beli cd rukyah dan buku Teknik Memotivasikan Anak Cara Positif .

Buku Teknik Memotivasikan Anak Cara Positif adalah buku kedua tulisan Dr. Tengku Asmadi telah diterbitkan oleh PTS Millinnea Sdn. Bhd. Harganya cuma RM15.00 sahaja dan pastinya ia ditujukan kepada ibu bapa yang mahu mengetahui rahsia memotivasikan anak-anak mereka agar menjadi anak-anak yang cemerlang.
Antara topik-topik yang dibincangkan ialah Jaga Pemakanan, Pendekatan Emosi, Teknik Memuji Berkesan, Menjaga Kredibiliti, Kenali Anak Anda, Tingkatkan IESQ Anak-anak dan sebagainya

*** Siapa2 ada hajat nak hantar anak-anak,aku syorkan g kem ni..Harga seorang anak RM300.Amat berbaloi dan berkesan ***

No comments:

Post a Comment