Wednesday, May 19, 2010

:: Makan Durian::

Salam,

Alkisah hari ini,saya mc terkejut...sebab bangun pagi perut sakit giler cam kena sengugut .Nak nangis rasa..3 kali ulang alik ke toilet kot2 nak melepas ke kan..tp tak jadi.So,aku sms sume team aku bgtau aku mc arini.
Pukul 11 pagi gerak g klinik fauziah ..masuk2 je doc tanya aku sihat ke x..aku ckp sihat alhamdulillah cuma sakit perut sangat2..tibe2 mata dh berair nak nangis..
doc:nape?
aku: agaknya mkn durian mlm td doc...
doc:ha!! muna mkn durian bnyak ke??
aku: tak bnyak 3 ulas je doc..
doc: mana boleh mkn durian..coz panas.Ada org dh bersalin mkn durian coz kontraksi...Awak jgn bersalin awal..bb x cukup bulan lagi tu..
aku :sy dh lama x mkn tu rasa nak makan ..
doc: senyum2...ada pendarahan?? bb gerak2 x??
aku: takde pendarahan..bb ok gerak nya..
doc: pasni jangan mkn lagi ek durian..sampai habis pantang..yer
aku: ok doc..

*****************
Selepas tu ,aku sms hubby citer ...apa doc ckp.Hubby bls balik tu la abg ckp tak nak dgr..siap berebut durian lagi tak kasi abg mkn..bb tu panas...bla..bla..bla..membebel laki aku..




No comments:

Post a Comment