Monday, May 3, 2010

:: Kaki krem ::

    Salam

   Pagi nie drive dengan keadaan yg mengantuk giler ..teman hubby mkn mlm td,cari lagu bunkface lagi sambil hubby picit-picitkan kaki.Dia nak lagu extravaganza dr Bunkface untuk download dlm hp.Tunggu lagu tu siap kat 20 minit..slow tul coz kongsi wireless ngan umah bwh.Kat kul 1pagi baru aku tido..hubby kat sebelah duk search internet lagi coz dia lambat tido..kul 4 lebih baru la masuk tido..layan bola la..mkn la.Pas Subuh aku terjaga coz aku mengeliat over sangat sampai kaki aku tiba-tiba krem..apalagi menjerit aku berpusing2 la ..hubby terkejut terus bangun..nape ni yang..aku ckp kaki sakit..krem.Hubby suh luruskan kaki.Tp aku takleh coz rasa cam urat kaki tersimpul2 dh.Nak nangis pun ada.Pas hubby urut2 kaki aku..aku rasa lega.Hubby leh plak ckp.."ayg ni buat abg terkejut je..ingat dh nak terberanak td"..hehehhe!!sorry kacau abg tido..Pas Subuh sampai aku g keje hubby tak leh tido..sian dia.Tp takpe bukan selalu..Actually tido memang aku sapu minyak angin & pakai stoking..kaki pun letak tinggi sikit..

                                  *******Khamis nie amik cuti ganti 1 Mei *******

No comments:

Post a Comment