Wednesday, December 2, 2009

Fire Drill

Salam
Hari nie fire drill kat opis aku...Budak2 opis ni dh bgtau siap2..sok pakia suar tau muna..ada fire drill pagi sok..
Pagi nie aku dgn dtg lewatnya ..ujan lagi..jem lagi..kul 10 pagi baru sampai opis..ish!!teruk tul displin aku time peknen nie..bukan saje nak dtg lambat..asal bgn pagi je aku muntah..ni dh 2 x g klinik amik stok ubat tahan muntah n pening...so memang lambat la gerak g opis..kena plak drive sendiri..slow la jadinya..
10 suku dorg bgtau sape peknen kuar awal..coz 10.25 dorg nak off kan lift tu..
aku turun la sorg2 ngn lift..tgk kat bwh dg ramai gak..termasuk org peknen..
security cam tak puas hati jer..ramai dh turun dulu..So,dorg cancel dan buat kul 11pg..Emm..aku kena la turun pakia tangga coz lift dorg dh stopkan..
So,dgn pelan2 aku menuruni tangga..smpai bwh dh mengah..huhuhu!!
Akhirnya tamatla fire drill hari ni..semua selamat....

1 comment:

  1. laa..apsal la off kan lif..teruk tul security!

    kat menara ni pun dah buat fire drill..bygkan kami turun tgga dr tkt 32..alhamdulilah..tak sakit pun lutut2 or lenguh2 masa smpi bwh..terima kasih AL :)

    ReplyDelete