Tuesday, December 29, 2009

demam time peknen

Salam
hari ni hari ke 3 demam..demam yg jap ok jap x..selsema memang teruk la..sampai nak tido pun tak leh bernafas aku dibuatnya...mkn memang tak de selera..lagi2 nasi..pasti akan terbuang selepas beberapa waktu..minyak cap kapak and vicks teman rapat aku..hehehe!!Ubat doc kasi aku tak try mkn lagi...tp doc ckp takde effect kat bb.so,klu teruk baru aku mkn..ish!leh ke camtu..
Makanan yg aku tak muntah bila mkn ialah:
1.Burger
2. Roti canai
3. Air sirap
4.Kentang goreng
5.roti
6.biskut
yg lain leh masuk tp muntah balik laa..jeles kwn2 aku sume ok jer..takde alahan teruk2..
Setakat ni takde minta pelik2...cuma abc and rojak buah jer...

1 comment:

  1. kuatkan semaangat...byk dugaan peknen ni..bersalin nnt lg kuat dugaan..ujian utk membesarkn anak lagila...

    Apa2 pun tu semua ibu bapa kita dah lalui dulu..dugaan ni utk kita insaf betapa susahnya our parents masa peknenkan kita kan..kan.. ;)

    ReplyDelete