Sunday, December 6, 2009

Isnin hari book off

Salam

Hari ni Isnin aku book off coz Sabtu lepas keje..budget nak dtg opis hari nie..tp pale sakit giler2..nangis gak la tahan..pastu tertido..bangun 12 lebih coz hubby balik keje..ajak mkn lauk kenduri dorang tapaw..ala tgk mata dh bengkak dh..hubby panaskan lauk sume..pastu teman aku mkn..sememangnya aku tak mkn lagi..mkn roti n quaker oat je mlm tu..Takde selera..Sambil mkn2..borak2..tau2 dh kul 2pagi..apa lagi tido la.tp mlm aku plak tak leh lelap mata..asyik tersedar je..mana taknya hubby mengigau apa tah..cakap2 bahasa yg aku tak fahami..pastu 3 x gak la lutut dia pap! kena perut aku..aku tolak2 pun dia tak sedar..

6.30pagi..bangun kejut hubby solat...dh bis solat aku tanya..

Aku:abg mimpi pe mlm td??

Abg:tah la macam2 ..nape?

Aku:padanla lasak giler..3x tau lutut abg tu kena perut ayg..cian baby kena smack..

Abg:haaa?? ye ke..tak sedar la syg..sori2 ek..Pagi kejut kul 7.30 ek..nak g Keramat ada keje..

Aku:ok..ayg pun nak g pasar beli laksam..teringin plak nk mkn..

***Akhirnya 2 bungkus laksam aku beli..mkn sorang2..nyum2...

No comments:

Post a Comment