Friday, December 4, 2009

Lcd sharp Aquos

Salam...
Hari dh masuk 4 hari aku tak dpt tgk tv...Sebab apa ek..
Sebab hubby gatal sesangat g jual tv tu amik tv lain..lagi besar katanya..Adoi yang..kita berdua je nak tgk..yg dh ada ni pun..dh ok sgt..Hubby degil gak..nak ikut pale dia jer..Nak halang dh terlambat coz balik keje tgk tv tu dh bungkus dlm kotak..Abang ni suka membazir tau..duit tu bg ayang beli camera dslr lagi bagus...huhuh!!
Smlm sambil borak ngn MIL..FIL tanya kat aku..nape ngn tv umah korang..
Aku ckp la..takde rosak pun ayah..Si shahril tu gatal nak tukar..kan bazir tu..MIL ckp nak besar mana..heheehe!!tgh2 cite pasal abg...dia dh jerit and dtg nak cubit aku coz kecoh2 pasal tv..Mujur MIL backup "aku yg tanya"..hehehee!!aku dh buat muka mengejek dah..sorry syg..tgh hot memg semua nk bgtau kat mak..Wlupun hubby selumber je ckp guna duit dia bukan duit aku..tp aku rasa 1 ketidakpuashatian...
Skg ni nk tgk tv turun bwh la ... next week kot baru amik tv baru 42inch sebab b4 ni 32 tak silap aku..laki ni memg cmtu ek..klu dia minat sanggup berabis dptkannya...
Aku dh ckp..pasni simpan duit untuk beli brg baby...ayg tak nak kuar sesen pun tau..beli tv mampu..beli brg baby takkan tak leh..Hubby dh buat muka..aku perli dia..

No comments:

Post a Comment