Sunday, November 29, 2009

Salam Aidiladha

Salam
Selamat Hari Raya Haji kepada seluruh umat Islam dan tak lupa juga pada mak ayah yg sedang
menunaikan haji.Tak sabar nak tunggu dorang balik..+ ole2 yg banyakkkk...
Raya thn nie aku raya bersama suami untuk pertama kalinya di Selayang.Hubby je g semayang raya..aku tak g coz asal bediri lama2 n berjalan lebih sikit mula la rasa nak pitam.
Now this week ,nak masuk 10weeks lah..tetap rasa loya n morning sickness yg kerap..tak kira apa jua waktu..sehari ada dlm 4 5 kali gak la muntah..kdg2 tu muntah angin..Mujurla skg hubby tak bz sangat..b4 tido suh dia urut2 belakang aku..bg kuar segala angin.Klu aku tido awal
tak dptlah..Tp dh 2 mlm kan..asal aku relax2..mesti terasa perut aku nie bergerak..bunyi jantung ke..Itu aku tak pasti..
Mil ada gak naik tnya nape aku tak turun mkn..adoi..aku ni mls satu hal..pastu semput turun naik..tu masak bubur .baru selera sikit..MIL slu ckp..klu nak goreng2 takpela..tp klu nak mkn turun je kat bwh...alahai malu la plak aku..Tp untung nya dpt MIL yg baik hati..

No comments:

Post a Comment