Monday, November 16, 2009

Minyak cap kapak

Salam...
Aku tak tau kebelakangan nie aku suka hidu bau minyak cap kapak..dh cam perfume plak.
Sebab bau dia cam aroma terapi..hehehe!!Asal rasa pening ..rasa loya..rasa semacam jer..minyak ni la aku cari dulu..Kalau mlm mesti letak bwh bantal..stanby coz mlm2 terjaga rasa nak uwekkk...Arini masuk opis, Azuan member opis aku..tegur n terkezutt..aku hidu minyak nie...Dia kata minyak nie untuk skin bukan untuk hidu..racun tu.Kalau nak hidu pakai vicks coz vicks ni untuk pernafasan..Ohh..aku tak tau pun..tp best bau dia.Dia ckp tu yg lalok bila bau..tp tak elok la.Better pakai vicks...jgn pakai lagi minyak cap kapak..Minyak tu untuk sakit pale ke..hidu2 tak leh la..bahaya kat baby...Tak caya tanya doc..huhuhu!!tak pela..pasni aku bau vicks je la..coz ada bawak gak dlm handbag..Thanks to Azuan coz prihatin ngan staff dia..yerla bnyak pengalaman kan..rajin gak dia nasihat itu la ni la..Jarang orang laki nak bg nasihat and teguran nie..Bagus2..
K la nak sambung wt keje...tekak dh kembang nie..uhhh!!
*** Mlm td tukar tempat tido ngan hubby tak tau nape ngn aku nie....cian hubby susah nak lelap mata..

No comments:

Post a Comment