Saturday, November 14, 2009

Alhamdulillah...now 7 weeks


Alhamdulillah...bersyukur ke atas pemberian rezeki yg amat bernilai dari NYA...
Masih baru lagi..7 week...Perasaan gembira of cos la kan...Apapun semoga aku dpt tempuh
dengan penuh kesabaran coz loya ,muntah..semua ada la..Memang menguji kesabaran...
Setakat nie boleh dikatakan sehari mesti aku muntah sekali...dh tak leh minum susu anmum..susu lain takpe..cam HL ,Dutch Lady..coz bila terbayang susu anmum mesti rasa nak muntah..tak tau nak makan apa..roti la kot boleh.Skang hari2 makan madu,kismis,kurma je la..tak rasa plak nk muntah...Dh biasa makan kot..coz mak rajin beli madu2 nie..
Kalau time kerja la tak tahan..mesti akan tido nya sambil buat keje...kaw2 ngantuknya..
memang camtu ek??Kerja umah takde hal coz hubby rajin membantu...first class la layanan nya..sanggup melayan songeh bini nya...Tu yg best tu kan...dh kahwin..berkepit pun no hal.heheheheh!!
Sekarang aku pk diri aku and keluarga aku jer..Sebab mereka la yg paling rapat...Pedulikan hasad dengki orang coz aku bahagia dan tenang di samping insan yg menyayangi aku..lagipun mendiamkan diri lagi baik kan..Kata hubby aku...biasalah org dengki ni sebab dia tak boleh lihat kita hepi,kita bahagia..kita senang..ada je tak kena di mata dia..Apapun sy tak berdendam dgn insan yg berperasaan camtu..dan saya maafkan...Asalkan hidup saya tak dikacau.

*hepi bila mak ayah selalu call...suara ceria je kat sana...

No comments:

Post a Comment