Saturday, October 31, 2009

Set tupperware hijau Ikea...

Hari nie MIL bg set tupperware ...cam2 jenis ada kecik la sedang la besar la..Terkejut gak tiba2 MIL bg..mimpi apakah..
Apapun tq mak...tq so much..
Hubby balik dari keje tgk ada tupperware kat atas meja makan...dia tnya sape bg..
Aku cakap..ooo mak naik tadi hantar ..
Hubby dh gelak2 dh...ooo yerla mak bagi la coz semalam abg turun tanya mak ada bekas lebih tak nak letak milo..nak pinjam jap...mak ckp takde.Abg tgk kat stor bwh belambak tupperware dr tak guna bak la sini..tu mak belikan kot..
Abbbggggg..eeeiii suka memalukan ayang tau..Nampak sangat cam tak mampu nak beli.Kan mak cakap apa plak...Sabar je lah...Dlm hati berbunga2 dh..hahhhaa!!
Turun bwh masa lunch tadi aku citer...mak ckp tak pe..Aku explain coz tak nak la salah faham.Tp MIL aku ni jenis tak kisah..Aku jer yg kisah..n pk bukan2..:-)

No comments:

Post a Comment