Wednesday, October 21, 2009

Demam

Masuk hari nie hari ke 2 ..demam.nape tah angin ribut takde tibe2 demam..b4 tu beberape hari lepas memg dh rasa bdn tak sedap..loya teramat sgt..lapar sgt..tp mkn skit2 takut terkeluar balik je apa aku makan...
Smlm mc n g klinik..ada gak aku tanya doc coz aku ada mkn asid folik n kalsium beli kat farmasi..dia ckp kalsium tak elok mkn selalu sangat..dia ckp sehari sekali jer..Lagipun u berapa lama dh khwin..aku ckp 4 bln...ala..baru 4 bulan lepak2 je dulu..jgn pk sangat.Hubby dh senyum2..Aku bukan nak cepat sangat...cuma bdn ni letih n tak larat je...Skg ni keje aku nak tido jer...Hubby ajak g karoake pun aku mls..ngn tekak yg sakit..Aku rasa nak duk umah jer..dr merayap .Hubby plak majuk coz aku cam buat tak endah je kat dia..Sorry ler cayang..
Aku klu tak sihat memang takde mood..sume malas...

1 comment:

  1. skrg ni musim demam..smlm akak MC,demam..ni pun batuk2 je sakit tekak,perit!

    pssttt..bawa bertenang ye..kalu ada rezeki ada ler tuh..hehe

    ReplyDelete