Thursday, October 29, 2009

Belaja Billing..fmrs...

Semalam bos kecik aku en azuan..hand over keje billing kat aku..

Eeeii..mls nya nak terima..Budak2 ni ckp dia nak g I-care nak jadi manager kat sana..hayya..

Tp tak tau la jadi ke x...aku ada 4 bulan nak balaja semua nie..Malasnya rasa..yerla biasanya keje operation kan laki yg buat..aku ni rasa cam tak cukup masa..nak handle.Balik umah jer...nak rehat la..nak msk la(klu rajinla)..nk mengemas..nak sidai kain la..mcm2 la..Klu hubby tak keje memg dia tolong buat keje2 nie..tp klu hubby keje..aku lah nak settelkan semua2 ni...Penat gak jadi isteri n pekerja nie..Cam ne la ada anak nanti..harap2 ada la masa aku nanti..Bila mengadu kat hubby..senang la dia ckp..benti jelah.dia leh tanggung..Tapi zaman skg segala kemungkinan ada..so..memang aku kena kuat semangat la harung semua nie.Kat luar sana tah2 lagi dahsyat keje dr aku..tp boleh je spend masa n buat keje2 nie..Mula lah aku pk bukan2..nie..huk..huk..huk..



*8hb nie mak ayah wt doa selamat coz 16 hb tu nak g haji dh...

No comments:

Post a Comment