Sunday, October 25, 2009

Mari bernyanyi-nyanyian

1st of all..
Thanks to all my frens..wish me Hepi Besday...Tq to my boss,my fren from Fb,my sisters and my beloved hubby ,mummy and daddy...Thank you..so much.

Mlm hari Sabtu tu..hubby tak keje..So,dia dh settlekan 2 tempat sebab nak bwk sy kuar berkaroke dan dinner.Kiteorg g karoke di ...(alahai lupa la namanya tp bukan Red Box)..Ianya bersebelahan dengan Plaza Low Yat..

Sampai di sana punya la ramai yg menunggu..giliran coz semua room full.Kami dpt masuk pun dlm 12.30.Amik medium room..tp nak pakai 2 org je..Besar bilik tu..2 jam dlm RM100 ++..Mula2 segan nak nyanyi coz 1st time masuk tmpat camni..bg can la hubby nyanyi dulu..coz aku nak pilih2 lagu dulu..
Lagu girl yg aku pilih Ah!ah! -Amelina(wow!dangdut),Ella-Rama-rama,yang lain tu semua lagu Boy..Jiwang2 Ada gak pilih lagu nasyid.Hubby ckp kita nyanyi lagu nasyid ni pastu bukak pintu..semua org kat sini mesti baliknya dgr lagu Pergi tak kembali-Rabbani.Hahahhaha!!
Dalam masa 2 jam kami book tu..aura aku dh dtg..so aku bersemangat nyanyi lagu Slam,Lefhanded n bnyak lagi la..Hubby terkejut semua lagu aku tau..time dia nak nyanyi je..aku nyanyi gak..siap dia tarik2 mic aku n suh nyanyi lagu girl.Aku cakap tak nak...nak nyanyi gak lagu laki..Tekak hubby dh sakit..aku still maintain lagi....Rasa nak nyanyi lagi pasni..coz cam best je.
Habis dlm kul 2.30 pagi..huh!!Ondaway nak g mkn aku buka radio.Hubby tutup balik coz bengang aku nak nyanyi lagi..Hehehe!!Sorry sayang gian dh dtg..ni.Alahai..Perut dh lapar..jadi g mkn..dan balik ke rumah kul 4pagi...Tido tak ingat dh.Keletihan giler..tp puas hati..Terima kasih hubby kerana saya amat gembira berada disisi mu,bergelak tawa..Love u forever.

**************************************
*mau bernyanyi-nyanyian lagi..

No comments:

Post a Comment