Thursday, March 17, 2011

Alya tak kenal papa dia !!

As Salam,

Aritu kan aku citer pasal balik kg kan..kan..
So,lepas balik kg tu aku stay seminggu kat umah mak aku la.MIL plak balik kg ada urusan.
Mak aku skg cuti sekolah,memang ada la.Dptla tlg jaga cucu nya.
Makngah Alya yg duk Kelantan pun ada..leh gak main2 n tlg jaga..hehe.
Malam tu papa Alya dtg..pun dh lewat kat kul 11 malam..
Aku dh pesan awal2 dtg la awal..coz mau aku tido nya kalau dia lambat sampai..yerla sok nk keje..
Alya..tak tido..sibok nak main.

Bila papa dia dtg..dia tgk je..pastu aku bawak g kat papa dia..
Tau x jadi apa..
Alya peluk kuat2 leher aku sampai aku rasa nak tercekik..dgn dia cengkam nya..adeii..
Kaki dh angkat ..kepit..
Nangis jangan citerla..
Alamak dia tak kenal papa dia laaa..
Aku dh bantai gelak..papa dia dh malu..Si Angah plak bahan dia cakap 'malunya papa alya'..hahahha

Lama tu aku main acah-acah ..baru dia nak kat papa dia.
Tu pun duk belek-belek muka,pipi misai papa dia..hehehe..
Papa Alya terasa n saje cubit2 Alya..cakap 'ooo..baru brape hari holiday..tak kenal ek'..
Barula Alya ni sengih-sengih..
Atok Alya dh gelak-gelak..
...............................................................

No comments:

Post a Comment