Tuesday, July 26, 2011

Menjejaki Jutawan Senyap...syyyhhhh!!!

As Salam,
Korang pernah baca tak buku ni??
Kalau tak pernah aku suggest kan korang bacalah buku ni..giler best..giler menikam kalbu..rasa kena tamparan yg hebat..Buku ni sesuai sape nk jadi usahawan yg berjaya..Ni buku pertama aku beli..camne tah terjumpa masa belek2 kat mph wangsa maju..
Bila dh baca tu..aku nampak sesuatu..b4 ni aku nampak je org buat bisnes..tp x tau apa yg menarik.
Yg timbul kemarahan aku ni..
Yg timbul keinsafan aku ni..
dan amat memalukan..
org luar yg dtg merempat kt msia ni
leh je kumpul duit..3 tahun dh jadi jutawan..
kalau aku buat dari mula..(kalau la) msti nya lah aku dh jadi jutawan ..huhu
waaaa...memang x terkata aku nk taip entry ni..tp yg pasti ..impian aku nak jadi jutawan sebelum umur 40 insyaallah jadi kenyataan..amin..doakan yer..tq

1 comment:

  1. Selain kt MPH agak2 kat mananak cari, rasanyer area KL mungkin senang, tapi saya kat kedah ni Alor setar jer dekat, tapi tak tau lah ada kat mana..area jitra langsung takder..changlun apatah lagi huhu..dah lama cari ni..tapi dalam 2-3 bulan lepas ingat balik..

    berapa RM beli?

    ReplyDelete