Thursday, July 21, 2011

Examo CKM 500

As Salam,
Kali ni mama Alya nak citer pasal Examo CKM 500..ni...
Examo ni salah satu produk Edaran Salindah..homeopati la..
B4 ni masa aku pregnant & pantang aku makan Salindah ..No jamu..jamu..
So far ok..alhamdulillah..Alya pun sihat,tegap..dan kuat tulang dia..
Mak mertua aku pun tgk Alya ni lain dari lain sikitla..kalau masa boleh duduk dulu..x dela dia nk terbalik
boleh duduk dgn tegapla..pastu sekarang
dapat jalan ni..laju je dia jalan..aktif  bukan main..
Pasal examo ni patutnya masa 3bulan aku bg dia..tp sebab rasa terlalu awal lagi..aku bg pas dia setahun.
Rasa dia manis2..dan senang kunyah..kecil2 je..Lepas bangun pagi Examo ni dulu aku suapkan..
Alya pun dh tau rutin dia..hehehe..
Sekarang tgk dia lagi behave la..agak terkawal sikit..kalau x lasak dia Tuhan je tau..hehehe..
Nak tahu lebih lanjut sila klik SINI
Kalau nak beli pun boleh bgtau mama alya..hehehe..sempat promote..
Examo ni bagus untuk otak..cubalah TRY !!

No comments:

Post a Comment