Wednesday, July 8, 2009

Kisah De Classic Life (DCL)

DCL ni sape tak kenal produk dia n pengasasnya yg fames ames tu..Dnavechee pun dia nya gak.Alkisahnya pertengahan tahun 2007...aku mula start mkn n guna produk DCL nie.Yerla dah dpt kerja kan..so masa tu duit bnyak lagi...tak beli keta lagi masa tu.Skg jangan citerla..huhuhu!!
Aku mkn produk dia yg Nuage tu...kat setahun gak la.Actually masa tu kulit aku memang sungguh berjerawat n teruk sgt.Aku nekad try n try...so 3 bulan tu jerawat n parut aku kurang..so aku continue la...segala manfaat body aku ni dpt..dr kurus giler ke gebusss.Pastu aku try mkn Bidadari.tp sebotol je lah..ok mkn main2..so senggugut tu jap ok jap x.Then,benti setahun...budget tak cukup.hahhaha!!
Last2..smlm,aku dgn nekadnya sign up jadi ahli DCL..aku beli Bidadari,red Guara cafe,n Inte Cleanse.Jumpa dealer kat giant Bt Caves pas Isyak mlm td...Aku beli pun sebab panas telinga dgr family aku n husband ckp aku gemuk la...buncit la.hahahha!!Pantang aku nie...So,arini mkn Inte Cleanse untuk detox selama 5 hari..pagi nie jer..3 kali dating ngn Dr Tan.B4 ni asyik sembelit jer...kui..kui..


So,skg aku nekad dan tekad...cewah..untuk dapatkan kembali tubuh yg ideal.Harap2 raya nie..lebih mengancam coz 1st time nak beraya belah husband...
Ini Bidadari:
Apakah kelebihan Bidadari??

• Membantu masalah keputihan • Membantu mengatasi masalah senggugut• Membina rahim• Mengecutkan rahim• Mengecutkan otot faraj• Menyempitkan faraj• Menguatkan system kemutan• Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin• Menambahkan kolagen dalam badan• Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah• Membantu menghilangkan bau badan dan mulut• Melegakan panas badan• Menegangkan payudara• Membantu merawat IQ• Membekalkan tenaga segera• Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan.

Inte Cleanse:

Red Guara Cafe:

RED GUARA CAFE BERFUNGSI SEBAGAI :

1. Berguna semasa puasa untuk menahan lapar 2. Sebagai penahan lapar (Membantu menurunkan berat badan berlebihan)3. Membuang air dan lemak berlebihan dalam badan4. Mengatasi kelesuan dan tenaga seksual 5. Membekalkan tenaga berpanjangan 6. Mengatasi dan membantu pencernaan dalam sistem usus badan (mampu mengawal/mengubat penyakit cirit birit) 7. Membantu merawat NEURALGIA (Sakit urat/saraf) dan kesakitan ringan 8. Memudahkan pernafasan (boleh membantu merawat asma/lelah) 9. Membantu mengurangkan Sindrom sebelum datang haid (PMS) 10. Menguatkan otot jantung 11. Mengurangkan atau menghilangkan demam 12. Mencegah jangkitan kuman 13. Membantu mencairkan darah beku dalam salur darah 14. Sebagai anti-oksida membantutkan sel2 kanser dalam organ badan.

Jadi,kepada sape2 yg nak cuba tu..leh la cari sy k..(promote jap)


1 comment:

  1. Salam dear, thanks sudi visit blog akak. And thanks sudi list them on your blogroll. TQ.

    Nak tanyer Nuage tuh mesti tak leh amik masa pregnant kan? kalau tgh menyusu baby? Teruja la baca testimonial zahratul.

    Btw, Selamat pengantin baru ya, TAHNIAH...moga berkekalan dunia akhirat...

    Regards
    Aja
    http://mybreastpumpshop.blogspot.com

    ReplyDelete