Sunday, June 28, 2009

Al-kisah kegeraman...

Smlm hari minggu tak g mana2 pun..lepak2 kat umah n kemas umah.HB plak keje tghari tu kat Gombak.So,pas zohor g mkn kenduri kwn dia.Actually,adik dia yg kahwin.Time sampai pun dh ujan..nak tgkap gambar plak..tak sesuai plak ujan2 ni.Tgh2 mkn...dtg sorg kwn dia M.Aku kenal pun masa kenduri blah HB,dia naik ats cari kiteorg.Dia ngn wife n anak dia baru 7bulan camtu.Tp yg aku terkejut n GERAMNYAA...HB bgtau M baru bercerai adalah dlm 1 minggu.

What!!!padanla aku rasa lain cam jer..masa M ajak budak2 girl g karoake.Aku dlm hati..eh!kan dh kahwin nape miang sangat dia ni..Pas dia blah tu la HB cite..dia tu memg kaki enjoy jer.Mana bini tahan balik 3 4 pagi..Sepanjang nak balik dlm keta tu aku rasa nak hempuk je dia ngn kasut aku nie..Aku bukan leh dgr citer2 camni...Sian la kat BB yg baru lahir tu..kot yer pun nak enjoy..apasal gatal nak khwin..Sambil aku membebel tu..aku nasihat gak HB jgn ikut perangai mana2 kwn yg tak betul.Apapun bwk bincang k...

After balik kenduri...kiteorg singgah MYDIN selayang..nak beli rak pinggan n mknan skit.Sebelum smpai Mydin tu ada nampak kedai perkakasan umah..murah skit la dr Mydin.Tp aku tak beli dulu..coz nak tgk kat Mydin.Mydin nya rak pinggan yg kecik je kat rm45..kedai td tu yg sama size baru rm39.90.Last2 beli kat kedai tu la..Aku plak gatal tgn g beli tupperware nak isi gula kat Mydin-harga dlm rm2.90.kat kedai tu rm2 jer.Cis!!GERAMNYA aku..HB dh gelak2 dh..tu la beli lagi situ..sape kata MYDIN murah..

1 comment:

  1. Salam PUAN MUNA...Tahniah ye?semoga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat....=)

    ReplyDelete