Wednesday, June 17, 2009

Tak ingat dh kahwin....

Hari nie 18 hari usia perkahwinan kiteorg...aku ingat gak la aku dh jadi bini org,ada 2 mak ,ada 2 ayah,ada anak buah,kak ipar sume...segala nak buat pun pk2 dulu...
Hari ni dh 3 hari demam...smlm tak larat suh hubby amik kat opis...memg lemah longlai la...Hubby plak pening mana taknya dh 2 mlm tido kul 5 pagi..layan Astro box office.Aku yg demam ni dpt ubat,bantal,selimut..kroh..kroh la..(x berdengkur ok).Memg tak sedar la.Bile pale hubby dh pening mula la rasa mlm cam siang..siang cam mlm...
Arini plak kul 2 lebih td..keta mak accident..mujur takde ape2 berlaku.India langgar belakang Myvi..apa lagi tercabut la bontot Myvi..Dia tak tahu ek accessories Myvi ni bapak mahal...tu la salah dia.Ayah aku plak kat opis..jauh nak smpai.Call la menantunya minta tolong tgk keta mak tu..
Ayahku: Hello Shahril,ayah nie...
Hubby: Ayah??ayah mana satu??
Ayahku: Ayah Muna la..Apa nye menantu..tak ingat..
Hubby: Lupa plak dh kahwin...

Camtu la dialognya..sebab aku baru tau..si kembar call td..
EEiii...sabar je lah..leh plak camtu..Ayah dh gelak2..dh citer kat umah.
Siap la...balik kang nak tanya...aku ni sape??....Harap2 dia tau la aku ni bini dia..hahahha!!lawak..lawak..

No comments:

Post a Comment