Monday, July 13, 2009

Sambal telur hancur & timbang berat

2 hari lepas balik umah mak..(kerap gak la..seminggu ada la 3 4 kali)
balik2 jer terus timbang berat..huhuhu!!yeaa!! turun 1 kg tu dlm masa 2 hari..mana tak nya aku kerja 'membuang' jer pas mkn Inte Cleanse DCL tu..Benda tu detox selama 5 hari.So,membuang segala toksin.Rasa gak la bdn ringan n senang nak bgun pg...tak de la liattt jer.
Mak pun nak mkn gak...dia nak continue nuage.wlupun dh umur 50thn ...kulit mak takde kedut2 nie...lagi2 bwh mata.takde garis2 penuaan.

***********************
Mlm td HB g mancing..mujur balik awal..klu x aku kunci pintu.hahhaaha!!
so,mlm turun g mkn umah MIL (segan gak..tp MIL ckp turun jela)huhuhu!!
Panaskan lauk kenduri with HB n goreng sambal telur hancus.Ni la 1st time aku masak kat umah MIL n 1st as wife masak..HB kata ok.Anak buah dia siap 5 kali tambah n puji2 jer..ala biasalah budak2 klu dpt telur semua sedap.hahaha!!
Tp kureng la..coz manis plak sambal tu..patutnya aku taruk soso cili n tomato tak yah la buh gula lagi..sebab 2 perisa tu dh ckup dh..bantai jela..

Bulan depan kena beli gak kabinet dapur....aku nak try masak pun tak leh..buku resepi adaje..tp bukan salah aku ..Dapur tu ada la..gas plak takde.hahhaha!!

**lutut sakit wooo...ada ke jatuh mlm td...gara2 HB main cak-cak...luka sikit kaki :-)

No comments:

Post a Comment