Monday, May 18, 2009

Macam-macam cerita....

Salam,

Entry kali ni nak cite psl..shopping..aii..tak bis2 shopping kan..
Smlm book off 1 day...sebabnya nak tolong my sister mengecat ruang hadapan umah kami..bile ramai2 mengecat..3 hari je siap..ayah plak cuti smlm n arini.
Arini ayah n adik2 dtg kafe nak bayar duit catering n bincang skit pasal decorate meja beradap tu...Mula nya aku mls nak turun tp adik sms suh turun..so turun la jap lepak2 kat cafe...Bis tu,dorg nak g Jln Tar beli baju melayu ayah...Waaa...aku nak ikut gak..Klu tau aku book off hari selasa..hahaha!!Minggu dpn aku nikah 31 Mei..uishh!!japnya..tgh pk2 apa yg tak settle lagi...
Anyway..mood cam takde je..rasa nak duk umah je..penat laa..kerja..kerja..kerja..Tp klu x kerja..bosan plak..hahaha!!
Balik nie nak singgah HPA beli Madulia kat Mr Tunang..batuk tak bis2..sian dia..aku ni cpt sian...harap2 dia sembuh la..Tp dlm sian geram gak..yerla merokok jer..mana tak batuk..sakit dada..Susah ckp dgn perokok tegar..kan..huk..huk..huk..

1 comment:

  1. apa2 pun d hati tetap cyg kn...
    selamat pengantin baru..
    semoga berkekalan....

    ReplyDelete