Tuesday, May 5, 2009

26 hari lagi ...

Hari nie genap 26 hari lagi aku bakal jadi Cik Puan...nak juga ada Cik depan tu.he2!
Apa yg dh settle ek:

* Borang nikah:DONE
* Baju nikah: DONE
* Kad:In progress
* Cenderahati:DONE
* Makeup : DONE
* Book dewan :DONE
* Hantaran:In progress
* Katering :DONE
* Photographer :DONE
* Kasut Nikah : Tgh mencari2
* Bunga telur:In progress
* Hiasan bilik : In progress
* Cadar: DONE


Kalau ada lagi aku update later...
Umah aku dh siap dah..mengecat dah..membasuh dah..tinggal nak duduk jer.
Bulan ni baru terasa ke bz ian nya...mujur adik2 aku ada..leh tolong uruskan.
tak pe..nanti korang nak kahwin aku plak tolong..tak gitu..Minggu ni posa...ala ganti posa..tak selera nak mkn..budget nak slim la..harap2 la.he2!!

2 comments:

  1. amboi..sume dah settle.. tak sbr ler tu nak kawin :D

    ReplyDelete
  2. yessss...tak sabor nak kawin..ala akak ni cam tak biasa plak..hehehe!!

    ReplyDelete