Thursday, May 21, 2009

Bukan dari poket ku...

Apa ada pada 21 Mei...??!!

Terjadinya aktiviti:
1: Menyopping...barang kemas..-->dpt la beli rantai tgn n cincin..MIL pilih..cantik n tahan
lasak.huhu!!
2. Membeli kipas2 angin...untuk my new house
3. Bergerak ke sana kemari dlm 3 kedai elektrik dan perabot
4. Udah mengorder peti ais sharp ,rak tv,mesin basuh auto sharp <----paling aku suka sebab
mudah wt kerja n jimat masa..membasuh kain.Tak yah jaga air..tak yah pindah kan kain
untuk spin..ALL in ONE..
5. Setelah selesai di atas..Cek abang berminat plak melihat tv lcd merah brand sharp...baru
lagi tu..dlm rm23++...Lantas membeli kerana teruja dgn speaker yg kuat..Aku suka
jerla..yg penting bukan dr poket ku.hahhaha!!
6. G kedai perabot plak..untuk menyetelkan sebahagian set katil yg belum di bayar
habis serta ampaian...cek abang melihat set sofa L -Shape kulit ..yg aku tunjuk ..kaler hitam
memang lawa sangat -harga dalam Rm2300 termasuk table.En abang dh menjerit...bapak
mahalnya...hahhaha!!ala g cari lain la...So,kami jalan2 dpt la yg murah...cek abang berminat
sofa L-shape yg ada 3 tempat duduk tu...bukan main sonok nak beli...Aku biarkan lah...
bukan dr poket ku..hahahha!!jahatnya..
7. Sabtu ni..semua barang akan sampai....tak sabarnya nak duk...

Opss...balik tu nak singgah butik kahwin pasal nak tnya kasut putih nikah..aku mls beli la...
tuan kedai plak takde..jadi kami berborak2...n TIBE2..ecek abang cam hilang kawalan ...
ketawa penuh emosi ...eh! Yang...betul ke kita beli semua nie...betulke abg beli tv tu..giler
lah...mesti mama terkejut...nanti..semua perabot masuk hari sabtu....Aku jwb la..tak pela..
cuci kaki jerla..hahhaha!!Yg penting semua nya Tunai...Kami memang sepakat tak nak
hutang2 ni..coz hutang keta n MARA je aku mampu...

No comments:

Post a Comment