Sunday, February 20, 2011

~ Kalsium untuk tinggi ~

As..Salam,

Korang pernah tengok tak iklan kalsium yg kat tv tu??
Ala bekas kecik kaler merah tu..konon bagi budak-budak tinggi la..
Nak di jadikan citer ..
1 hari Mama Alya & papa Alya pergila NSK untuk beli barang-barang dapur..
Pastu kiteorang lalu la kat kawasan minuman sejuk..situ kan ada Vitagen..Kalsium la..macam-macam la..
::::
:::
:::
Tiba-tiba Papa Alya cakap..Yang..x nak beli ke Kalsium ni kat Alya??
Aku cakapla ...buat apa?Dia bukan boleh makan pun..lagipun tak elok la..
Pastu..Papa Alya jawab..
Eh!! Alya makanla..aritu akak suap dia..
...............
Dengan tiba-tiba...aku angin dan marah..(x kira dh dosa ke apa ke)...
Habisla aku ceramah kat NSK tu..
Mujurla Alya nyer perut tak meragam ke kan..
Agaknya apala dorg bg sepanjang aku takde..(mulala pk bukan-bukan)
................................
Aku & adik2 aku dari kecik memang DILARANG dan TIDAK diajar makan jajan2 ni..
maggi jangan citerla..memang takde..Bila dah besar pun kiteorang tak makan sangat..
Kawan adik aku hantu maggi..baru tingkatan 4 dh kena kanser ovari..Sebab doc tanya dia makan apa muda lg dh kena..


** Ni yang rasa nk benti keje *

No comments:

Post a Comment