Thursday, July 29, 2010

~ Alya Adriana..Anak Salindah ~

Salam,
Aku mula ambil set salindah ketika pregnant 3 bulan.Mak aku yg syorkan coz 2 adik aku yg last tu anak Salindah.Sedara mara dan kawan2 mak pun ambil set ni.Walaupun alahan teruk aku teruskan makan Salindah ni..Produk ni homeopati.So,takde masalah nak mkn ..just kemam je.Aku hargai keberkesanannya coz bertenaga
dan aktif berjalan hingga ke saat2 akhir kelahiran..wahh..poyo la muna ni..huhu!!Nak bersalin pun senang..Alhamdulillah.

Masa mkn time pregnant tu tak nampak hasil sgt..rupanya lps Alya lahir je baru la terserlah..tulang Alya kuat.Siapa yg pegang dia rasa sedap je..x lembik cam bayi lain.Masa hari ke 5 Alya dh mula mengiring masa tidonya.Cam org besar je dia tido. Bila usia Alya dh seminggu..dia mula angkat kepala dia masa aku terbalikkan dia nak sendawa.Hubby terkejut coz tgk pale dia camtu..Rambut Alya pun lebat dan hitam.
Hari ni Alya dah sebulan 3 hari..pandai menyembang dah.tp bahasa diala.Kalau dia nak susu mula la mata toleh cari mama dia kat sebelah..Aritu cucuk BCG pun kejap je dia meraung..pastu elok je tepuk2..lena.
So,sape2 yg nk baby lagi..cubalah makan salindah.Tak rugi tau..Banyak kalau nak citer kebaikan Salindah nie..

No comments:

Post a Comment