Friday, January 15, 2010

Now 4 months !!!

Salam
Semalam genap 4 bulan usia kandungan ku...ikut perkiraan doc fauziah,30 Jun 2010 ni due date.
Ala ..cepatnya masa berlalu..gementar pun ada...teruja pun ada..semua perasaan ada pada setiap perempuan yg pertama kali akan menjadi ibu kan..Kalau takde perasaan camtu..tak tau lah..
Mlm td g checkup ditemani adik ku angah..coz hubby keje.Jadi,doc amik darah,air kencing,timbang berat (naik 2 kg,so 60.5kg skg)..Doc pun scan,dh nampak dh jantung,tgn,kaki baby.Tp sebab samar2 aku tgk jelah..padahal aku tak nmpak sgt.hehehe!!Tak kisahla janji bab sihat kan.
Doc ckp bagus..baby berkembang dgn sepatutnya.Result darah akan ketahui 3 hari lagi nak tentukan darah merah bnyak ke atau darah putih ke...Jantina tak dpt dikesan..lagi.Selain itu,doc pesan bulan depan you kira la pertama kali dia start tendang coz i nak tau bila tarikh dia bergerak.Tp nape skg ni kdg2 aku rasa dia bergerak ek..lagi2 time tgh relax,baring2..
Aku siap tunjuk gambar scan kat mak lagi...selalu gak mak pesan jaga mkn..bnyak mkn madu,kurma..kismis semua..Oh!! mak..semua memang sy mkn ..siap bwk g opis lagi..Mengaji pun tiap2 mlm..skg aku dh beli headphone..senang letak kat perut.Mak ckp ngaji tetap ngaji...bg gak baby dengar music..surah2..:-)
** tak sabar nk mkn telur ayam kg..tq mak..muah!!love u so much...

No comments:

Post a Comment