Saturday, August 1, 2009

Bila nikmat deria 'rasa',Tuhan nak tarik...

Hari ni dah 3 hari aku demam...
38.8 Celcius wlupun nampak cam rendah...tp leh wat pale aku pitam...
tido ,mkn ubat..selimut...tak berpeluh2 gak...penat tido nie..
Berehat kat umah mak aku...sume demam...tp best nya walaupun mak demam..tp ingat gak kat anak dia...tolong lap2 ngn air bunga raya+lidah buaya...Tu rasa tak nak balik...
Ayah plak jenguk aku ....kat bilik.Adik aku jelesla..heehhe!!Ala bukan selalu dpt manja...
Bukan tak nak duk umah sendiri..tak nak anak buah my hubby berjangkit plak demam..
Mlm memang tido umah mak la...hubby tido sorg2 je..yela keje kan..Ni pun pening lagi walaupun dh mkn ubat....keje mkn roti jela...makanan lain nak mkn pahitnya.Time ni aku sedar camni la rasa kalau nikmat deria rasa Tuhan nak tarik...bersyukurla apa yg Tuhan bagi...Tak mkn rasa nak muntah...dh makan pun rasa nak muntah...Bukan pegnent yer... :-)
K la doakan aku sembuh secepat mungkin... Adios ~~

1 comment: