Sunday, October 31, 2010

:: Alhamdulillah..bersyukur::

Salam,
Anyway..dr mana nak start citer ni..blur jap..
Oh ya! sungguh lama mama Alya bercuti..mana tak nya tiba2 stok susu EBM Alya habis..bajet ada lagi 3 botol.Tp tibe2 datang bulan yang pertama.Aku rasa la coz yg ni lama .Mybe yg bulan lepas tu aku g minum air halia+sireh n apatah lagi..jiran bagi.Dia rajin buat jamu2 ni.Disebabkan minum tu la kuar segala darah2 kotor.tapi 2 hari je.
Bulan ni nya ,first time aku pump 2 2 belah hanya dpt x sampai 20z.Isk..memang sedih giler la.Aku pump sampai berderai la air mata ni.Tapi tetapkan positif ada ni susu.Sampai la esoknya hari ke 2..aku call kak farah dr Sarakids.Tanya nape camtu.dia explain semua tu normal.Tp jgn pk sangat.Aku cuba kuatkan semangat..tapi still camtu.Husband plak bg semangat supaya aku jangan down.Yerlah aku kalau boleh nak bg la Alya ni susu aku..x mo la susu lembu kan.
Now..dh ok dan aku happy susu kembali meriah.Alhamdulillah.Sungguh berat ujian drNya.Namun aku bersyukur.

***kembali senyum***

No comments:

Post a Comment