Thursday, September 16, 2010

::Salam Aidilfitri .Maaf Zahir Batin::

Salam,


    Hari ni hari ke 8 kita dalam mood raya...Hilang penat raya pun tak habis lagi.Tahun ni aku beraya ngn suami dan anak tersayang.Sangatla gumbira nya tak terkata.Alya pun dapat duit raya dari dua2 belah atok dan nenek dia..adik ipar,akak ipar,abg ipar..masyuk gak bg..belum campur sedara mara bagi..adalah dekat separuh dari 1k..Yang masa pantang pun banyak gak..baju toksah citer la..berlambak2..Alhamdulillah rezeki.
    Tahun ni cam biasa raya kat KL coz mertua ada sini.Petang balik kg blah hubby kat Tangkak,Johor.Nak raya ngn mak ayah aku..dorang balik kg sg petani dah.Sebak tak dpt join dorang raya sama2.Tahun ni tema Purple.Kebetulan adik aku kahwin nanti pun warna Purple gak..Gambar aku and hubby x banyak sangat.banyak gambar si Alya je..cam aksi2 .Tp Alya ni tido raya..jenuhla kehulir hilir bwk toto kecik g umah sedara.Tido2 pun dpt duit yer Alya...

Gambar adik beradik hubby..Akak ipar sorg je girl
Gambar aku satu family
Gambar 1 family belah hubby
Gambar raya adik2 aku..aku je takde dlm gambar tu..

No comments:

Post a Comment