Thursday, March 4, 2010

:: 4 – 14 March 2010 : My Dear Baby & Children Products Warehouse Sale ::

Salam

Semalam dh start MY DEAR sale...mujur aku terbuka blog aku tgk kot2 ada sale ke kan..So,dgn terburu2nya aku EL smlm semata-mata nak g sini.Aku mls nak g weekend coz tak suka sesak2..panas2..pastu berebut2 kan..1st time dtg tak ramai..so relax skit nak cari barang.
Malam tu dh ckp ngn hubby and siap tunjuk keratan akhbar tempat ni la nak g..Hubby ckp awal lagi la nak beli.Memgla awal lagi tapi sale ni setahun 3x je tau dia buat.Kita bukan nak beli baju dulu,kita nak cari barang2 baby coz situ murah.Tak kira sok g gak pagi kul10..Muktamad!
Itula aku..klu nak..nak gak sanggup bertekak.huhuhu!!bini apa la kan..Mlm tu tak leh tido dh..coz excited.hahaha!!Jadi pg tu kul 11pagi baru gerak..jauh gak Puchong.Sampai sesat2 kiteorg.Hubby dh membebel ckp klu aku naik ngn dia mesti sesat.Selalu dia bwk lori g keje takde sesat2..huish!!terus aku diam...majuk la konon..Dh sampai baru hubby ckp..ok skg boleh ckp coz dh sampai.Sungguh hampehhh..
huihhh!!bestnya ..sampai dh lupa nak beli apa..rambang mata daaa..
Hubby la excited tang beg nak dukung baby tu..yg tu dia nampak dulu.Coz dia tak sabar nak dukung.Barang aksesori cam kipas angin tu pun hubby pilih.Aku pilih botol susu Avent yg ada 2 botol 1 kotak tu..dptla Rm68 dari rm95 kat kedai luar.Total habis kat rm600..berbaloi la kan.Pas tu g mkn kat IOI Mall,aku tgk kat ANAKKU dan Jusco barang yg aku beli kat My dear tu lagi mahal 2x ganda.Playpen tu je kat Rm599.So,settle dah.Tinggal nak beli baju and kelengkapan aku and baby jer.Yg tu bulan 5 nanti la.Semalam berjalan pun dh sakit kaki.
Antaranya barang yg aku beli...


:: Bouncer baby aku amik kaler coklat..lawa gak ::
Yg ni rm 150
:: Beg ni plak aik sebiji kaler ni-Rm24::
:: Playpen ni plak kaler ni gak sebiji RM250 percuma tilam kat bwh ni tp kaler biru::

:: Stroller ni aku amik kaler grey blue RM60::

2 comments:

  1. waa..byk shoppg..mengalahkn org dah ada anak..haha

    thn lps kami beli beg bb tu hanya RM10 je..thn ni udah naikla plak..:D

    ReplyDelete
  2. ye ke..ada yg murah gak...tp design tu gak husband nak..memg dh ada anak..ala shopping mana yg patutjer..lagipun skg dh tak larat nk jln lama2..

    ReplyDelete