Monday, February 8, 2010

::Demam & Kisah baby tendang::

Salam
Semalam aku mc lagi coz demam.Dh seminggu sakit tekak..mlm Isnin tu la kaw2 terasa sampai nak tido tak selesa..siap boleh bercakap.Dengan panas yg kaw2..rasa nak demam.Kul 3 lebih pagi tu terjaga hubby baru balik keje.Elok dia nak tido cm biasa la tgn atas perut aku..tibe2 dia terjaga.
Abg:"eh!Yang..abg rasa baby tendang la"..
Aku: ye ke..
Abg: iyerla ..(suka benar dia)..
So,tghari esoknya aku g klinik..cek2 memg2 demam 38 celcius..Doc ckp tggi gak u demam..
Patutla aku mengigil 1 badan dan nak pitam..
Masuk keta jer ..tiba2 rasa baby tendang 3 x...1st time rasa..pastu dia senyap sampai la mlm..
mlm terjaga coz papa dia balik dh kat kul 4pagi..Gi hantar bil tp borak ngn member dia sampai 4pagi..bengang je aku..tp tak tunggu pun..tido je coz dh mkn ubat ting tong rasa..
****************************

No comments:

Post a Comment